vineri, 26 noiembrie 2010

Romania a cazut 9 locuri in clasamentul brandurilor de tara

Spania a iesit din top 10, ajungand pe locul 14 in "Country Brand Index", in timp ce Romania este in coada clasamentului, pe locul 92, ultima dintre statele membre UE.
 
Brandingul de tara al Romaniei este in cadere libera. Tara noastra pierde 9 pozitii in clasamentul Country Brand Index, ajungand de pe locul 83 (din 102 tari, in 2009), pe 92 (din 110 tari, in 2010), in decurs de doar un an. "Country Brand Index" este elaborat de BBC World News si FutureBrand, care analizeaza complexitatea, dinamica si beneficiile manifestarilor natiunilor ca branduri. Spania a iesit din primele zece Top 10-ul de anul trecut a suferit modificari importante. Daca in 2009, SUA conducea rankingul, in acest an americanii au ajuns pe 4, pe locul 1 urcand Canada, urmata de Australia si Noua Zeelanda. Spania, aflata in top 10 in 2009, a cazut pe 14, iesind din clasamentul celor mai vizibile zece branduri de tara din lume. Romania este cel mai prost pozitionat membru UE in acest clasament. Practic, singurele tari pe care le depaseste Romania sunt: Ruanda, Sierra Leone, Mozambic, Etiopia, Camerun, Nicaragua, Ucraina, Algeria, Sudan, Bangladesh, Senegal, Libia, Salvador, Nigeria, Congo, Pakistan, Iran si Zimbabwe. Vecinii nostri de la sud, bulgarii, sunt pe locul 76 al clasamentului, in timp ce Ungaria se afla pe 66. Chiar si Albania, luata pentru prima oara in calcul in acest clasament, ocupa un meritoriu loc 61. Vezi pe adevarul.es clasamentul complet al tuturor celor 110 state luate in calcul de rankingul "Country Brand Index"


View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu