luni, 22 noiembrie 2010

Brandul turistic al Romaniei, prezentat la New York: "Suntem inca o tara foarte rurala"

Brandul turistic al Romaniei si semnificatia noului logo au fost prezentate, miercuri, la New York, in cadrul unui eveneniment care a reunit profesionisti din industria turismului si jurnalisti americani.
 
"Suntem inca o tara foarte rurala, dar acesta poate fi un atu", a subliniat Simion Alb, directorul Biroului National de Turism al Romaniei de la New York.In cadrul prezentarii facute de el, au fost atinse puncte precum diversitatea geografica, relieful cu atractiile naturale, cultura si traditiile populare inca active, vinurile romanesti, originea latina si nu in ultimul rand mitul Dracula.Reprezentantul roman a explicat cu aceasta ocazie si semnificatia noului logo touristic al Romaniei, care va fi o componenta importanta a campaniilor de promovare turistica in viitor:"Scrisul de mana doreste sa exprime autenticitate, ospitalitate si veselie, forma literelor doreste sa simbolizeze relieful muntos-deluros, frunza verde semnificã rezervatiile naturale, iar linia albastra este pentru Dunare si raurile cu care Romania este binecuvantatã. Iar accentul de pe litera a vrea sa exprime unicitatea si sa faca trimitere la litoralul Marii Negre", a spus Simion Alb."Prin lansarea acestui brand incepem campania de promovare a turismului romanesc, pe cele sase produse pricipale dintre care primul este turismul cultural, iar celelalte sunt legate de natura: turism de aventura, eco-turism, agro-turism, turism balnear si city break-urile", a declarat pentru Mediafax Sorin Muntean, coordonatorul proiectului de brand turistic Romania, prezent la eveniment.De altfel Sorin Alb a mentionat ca in 2011 va fi pregatita o campanie de publicitate in Statele Unite si Canada. "Chiar daca numarul turistilor din aceste doua tari care vin in prezent in Romania este mai mic decat al celor din tari ca Germania si Italia, americanii si canadienii cheltuiesc mai mult, de aceea sunt importanti pentru Romanie si speram sa avem in continuare resurse pentru a putea derula campanii de reclama", a adaugat el.


View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu