miercuri, 24 noiembrie 2010

Brandul turistic al Romaniei prezentat si la Viena

Conform statisticilor pe tari, cel mai mare numar de turisti au provenit din S.U.A si Rusia, apoi din Austria, Franta, Germania si Elvetia. La polul opus, cel mai mic numar de turisti s-a  inregistrat pe relatia Italia, Marea Britanie si Japonia.

Bineinteles ca mai toate categoriile de hoteluri/pensiuni si alte tipuri de unitati de cazare au profitat de traficul mare de turisti, unde gradul de ocupare a crescut cu circa 6 % fata de anul 2009 (de la 59,2 % la 65,6 %).

In data de 18 Noiembrie 2010, Biroul de Turism al Romaniei la Viena a organizat actiunea de promovare a ofertei turistice romanesti, in Austria,  la Hotel Imperial.

Brandul turistic al Romaniei, cu sloganul ‘Explore the Carpathian Garden’ a fost adaptat pietei din Austria (in limba germana fiind lansat sub egida aceluiasi mesaj/invitatie tuturor iubitorilor de turism- ‘Sa exploreze Gradina Carpatica a Romaniei’, conform informatiilor de la AgerPres.

Un seminar de specialitate (cu o durata de 2 ore), a precedat seara de Joi, unde tour-operatorii din tara noastra (care au venit de la Bucuresti) au avut posibilitatea sa participe la acest eveniment, unde au putut sa se informeze despre faimoasa ospitalitate austriaca, dar si asupra particularitatilor pietei locale si a industriei hoteliere de aici.

Se estimeaza ca numarul turistilor proveniti din Austria, care au vizitat tara noastra, in intervalul 1 Ianuarie – 31 August 2010, a fost de aproximativ 125.800 de persoane, o crestere de circa 2,5 % comparativ cu acelasi interval din anul precedent.


View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu