joi, 2 decembrie 2010

‘Explore the Carpathian Garden’ si la Madrid

Aceasta asa numita ‘actiune’ face parte dintr-o serie de mai multe evenimente ce au loc in vederea promovarii tarii noastre ca destinatie turistica, pe pietele internationale, unde si Spania reprezinta, fara doar si poate, o importanta si atractiva piata pentru Romania, deoarece printre produsele turistice romanesti cele mai cautate de turistii proveniti din Spania se numara atat eco-turismul si turismul de tip ‘city-break’, cat si turismul cultural – toate acestea regasindu-se, de altfel, printre cele 6 produse ce stau la baza construirii brandului national de turism, conform informatiilor date de reprezentanti ai ministerului.

In cadrul acestui eveniment, s-a putut cunoaste initiativele M.D.R.T in domeniul investitiilor in infrastructura turistica, in plus a mai permis participantilor sa poata sa se familiarizeze cu principalele elemente ale noului brand de turism al tarii noastre (foarte controversat dupa cum bine stiti si dumneavoastra) dintre care:

-Atributele si produsele de baza ale brandului;

-Publicul tinta si profilul sau;

-Mesajul si identitatea vizuala aferente.

M.D.R.T (Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului) a organizat saptamana trecuta (mai exact Miercuri, 24 Noiembrie 2010) in capitala Spaniei, la Madrid, evenimentul cu titlu de prezentare a brandului national de turism, unde au participat jurnalisti din Madrid si nu numai, tour-operatori si agentii de turism potrivit comunicatului emis de Minister si preluat apoi de catre NewsIn.


View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu