sâmbătă, 11 decembrie 2010

Ce spune Udrea despre birourile de promovare turistica

Rolul birourilor de promovare turistica in strainatate, care folosesc preponderent metode traditionale, trebuie regandit, tinand cont de tendintele din marketingul turistic, care se orienteaza catre mediul online, a declarat ministrul Dezvoltarii si Turismului, Elena Udrea, relateaza Mediafax.

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a desfiintat deja, incepand cu data de 1 iunie, 7 din cele 17 birouri de promovare turistica ale Romaniei in strainatate, si a redus numarul posturilor aferente acestora de la 27 la 10.

Potrivit Elenei Udrea, reducerile facute in urma acestor desfiintari sunt estimate la circa un milion de euro in sase luni.

"Avand in vedere tendintele conform carora promovarea si vanzarea in domeniul turismului se orienteaza din ce in ce mai mult spre mediul online, apreciez ca trebuie sa regandim rolul birourilor de promovare turistica pe care Romania la are in strainatate, birouri care pana acum auutilizat cu precadere instrumente traditionale de marketing", a spus Udrea.

"Aceste masuri vin pe fondul reducerilor de cheltuieli pe care le face Ministerul Dezvoltarii. Criteriul luat in considerare a fost importanta pietelor in care isi desfasoara activitatea", au declarat reprezentantii biroului de presa al MDRT.

Ministerul a pastrat birourile de la Viena, Beijing, Paris, Munchen, Roma, Londra, Varsovia, Moscova, Madrid si New York.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu